7 Ocak 2011 Cuma

öteki ke(n)dim

    İnsanlar ötekileştirmeyi seviyor.Ötekileştirdkileri bedenleri,zihinleri olsa bile .'kendi'likleri o derece yabancılaşana kadar..bir son ucu olmayacak
Başlayıp, biyere varamadığım konular içeriyor bünyem.fazlaca dengesizlik.Nedenini burcuma yükleyemeyeceğim türden.
Doğuştan görmeyen bir kedim var.Merak ediyorum hayalindeki 'ben' nasıl gülüyor,nasıl esniyor..?'somut olanına ne kadar benziyor?.sefilleşti iyice,. ilgilenemiyorum bu aralar,besleyemiyorum mesela,,elimde değil ne yapayım..nezamandır iştahsızlık çekiyorum hayal kurmakta.. semirmiş,tombul kedi tüylerini döküyor artık,mevsim değişimi..onu sadece benim görmem sorun olnuyordu onun için,ilgim yeterli ve doyurucuydu..yoruldum , köreldim. (üf hakkaten 'ben' olmuş). bu kedi çok tanıdık mırlamıyor mu ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder